svenska hjälp?

förra inlägget, en fel hahah vilken svenska. Jaja jag vet hur det ska vara som tur e. Ligger i sängen och skriver matlista (gud så trist det är ;) ) men nu är det gjort i alla fall. skönt. Ska snart gå upp och byta om från pyjamas till träningskläder. Idag är det rygg som står på schemat. Taggad till tusen älskar när man får nya övningar att göra... Hur som helst, har sovit själv inatt då Jonas är på kryssning. Ganska skönt faktiskt, bara jag och lugnet. Men jag saknar honom såklart. Igår kväll var jag hos en underbar vän och tittade på idol. Hade hur mysigt som helst, kom hem runt 11. Idag var planen att plåtas med Robin men vettefan hur de blir är inte det minsta taggad faktiskt. Kanske tar de en annan gång. Nej gymmet och ICA kallar ;)



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: