sorry

Jag hinner inte titta in här så ofta längre, iof är ni inte så många som läser så de är nog ingen som gråter floder haha. MEN jag gillar att skriva för det är ännu roligare att läsa om något år. Jaja veckan har gått i rasande fart. Jobb,skola,jobb, plugg, träning, träning, sova, träning typ så ser det ut. 
.
Igår när vi vaknade klockan 5 va det vitt på backen, mysigt kan man tycka om man inte måste ut med bilen och slira i skiten. Jag och Jonas gav och fan på att vi skulle iväg och efter 4 försök kom vi upp för första backen. Höll på å glida av vägen ett antal gånger och krocka en gång på biten in till norrtan men hej vi överlevde och kom till skola och jobb hela :) Jag hade redovisning på ett grupparbete och nu är det bara en uppgift som ska vara inne på måndag så e den andra delkursen klar för denna termin, helt sjukt. Åkte till jobbet vid 16 tiden och jobbade ett par timmar innan det var dags för AfterWork. ÄLSKADE kollegor, jag måste ha dom bästa så enkelt är det. Jag önskar jag bodde närmre er <3 Kom hem i ganska bra tid vilket va så skönt. Vaknade upp med den bästa vid min sida och sen käkade vi långfrukost hos mina päron (då vi upptäckte att vi inte hade någon egen hemma ooops). Efter frukosten åkte Jonas iväg och jobbade och jag har gymmat, storhandlat, städat och tvättat. Nu ska jag skciva en uppgift till skolan sen ska jag mysa framför en film, tända ljus och varva ner. En helt perfekt lördagskväll i denna vinter om jag får säga det själv... Kram på er



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: