sista dagen

I morgon är det inlämning, då ska det vara klart. jag är en bra bit på vägen nu. Är väldigt osäker på en fråga men hoppas att jag är på rätt spår i alla fall. 
.
Skulle gymmat i morse men jag orkade inte upp i tid, va så attans trött så jag tänkte att min kropp kanske behövde lite sömn så jag låg kvar i stället. Tog en lång promenad någon timme senare istället. Ikväll är det spinning 75 minuter som gäller. tagga tagga ;)
I morgon ska min stackars kropp få vila, den behöver nog de för att orka köra gärnet resten av veckan. På onsdag ska jag få lite hjälp med övningar till bröst och rygg så jag kan variera min träning ännu mer, perfekt. Annars händer inte mycket ska unna mig att krypa ner under täcket framför en film så fort min tenta är klar.
kram på er
take me back... 



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: