Sandra har gjort mig beroende av en låt

Gubben i lådan med Daniel adams ray är ju bara för grym. texten är galet bra.
.
Sitter hemma med huvudvärk, är jättetrött och den här veckan har väl inte börjat optimalt men vet ni jag är lycklig ändå, det måste man vara :) 
Jonas är hos sin farfar och fikar för han fyller år, jag är en svikare men det fick bli så idag jag orkar inte möta verkligheten än. 
.
Tränade med Robin idag också, det är så underbart blir så sjukt glad av den människan och att kombinera det hela med träning kan inte bli bättre. Jag tog rekord idag, benböj tog jag 30 kg kanske inte så mycket men det går framåt. Benpress klarade jag 90 kg också helt sjukt nöjd. Jag älskar träningen ska ni veta, den kicken man får när det går bättre. 
.
Nu på kvällen har älskade Sandra varit här och hållt mig sällskap, jag älskar henne ärligare person får man leta efter och jag tror jag behöver höra sanningen ibland, tack för det :) JAG ÄLSKAR DIG <3
.



Postat av: Janina

Haha! Tack Emma! :)

2010-10-18 @ 23:12:26
URL/Bloggadress: http://janinans.blogg.se/
Postat av: SANDRA

Tack för dubbelhakan...

2010-10-21 @ 16:16:35
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: