Jag tror jag spyr på detta nu.

Snart ger jag upp, skrivit på min tenta hela dagen och de känns inte som om jag kommer någon vart alls. Har en fråga som jag tokkört fast på. Känns så jävla onödigt om jag suttit konstant i 5 dagar nu för att få underkänt och behöva skriva en salstenta. Jävla jävla skola nu vill jag vara klar.... hm
.
jaja det gick bra på gymmet i alla fall, alltid något. Lika roligt varje gång det känns som om man inte kommer lyckas ta sig hem för att armarna skakar. Hem kom jag :) Har precis slängt i mig en STOR portion potatismos och köttbullar, inte helt fel såhär en söndag. Ska fortsätta skriva lite för skam den som ger sig hörrni. Hoppas ni får en mer underhållande söndagskväll än mig ;)
 



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: