jag mår bra

Har flyttat mig från sängen till soffan med täcket och kudden under armen. Dökikar lite bloggar och har nyhetsmorgon på i bakgrunden. Hjärtat ligger och halvsover fortfarande, han kom hem strax efter 4 inatt, måste vara världens snällaste bror tror jag nog minsann :)
Snön ligger kvar på backen än men det töar en hel del ute, trist att det blir blött och grått snart igen. Jag började nästan gilla den vitklädda backen. Idag måste vi sätta på vinterdäck i alla fall, jag tänker inte slira runt utan dem här ute i skogarna där det inte plogas. Ska väl försöka hinna med ett gympass sen också, men huvudsakligen ska vi mysa, gosa sova i soffan och äta kex och ost hela dagen, kan det blir bättre? tror inte de



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: