insåg precis att jag har en helvetesvecka framför mig :S

HUR kan det vara söndag? hur kan det vara söndag?!!!, jag fattar ingenting... Denna dag sprang iväg den också. Mötte upp Robin och körde ett rejält pass på gymmet, två timmar närmare bestämt, underbart! Jag tror jag log igenom hela passet (förutom då jag höll på att dö för att armarna va så trötta de sista repetitionerna men annars) hade sjukt kul också Robin är verkligen en fantastisk vän. Drog hem till han ett par sekunder och sen ner på klubben. Åhh älskade klubb, älskade norrtälja mma. Träffade en del gamla ansikten och de va så kul, även fast min plats va vid sidan av så kände jag hur jobbigt, svettigt och sjukt kul det är med thai. Stannade en bra stund och kikade lite sen kände jag att det kanske var dags att ta sig hem och förbereda för veckan. Har bakat muffins och bröd så vi klarar oss den kommande veckan *skönt*. Tog mig även en titt i min almanacka vilket jag INTE skulle gjort, veckan kommer bli så tuff och jag längtar så mycket till nästa helg. Men det är bara å bita ihop, tidiga mornar och sena kvällar är rena barnleken, eller? Känner mig sjukt trött så ska dega framför TV:n en kortis nu innan jag bäddar ner mig under det gosiga täcket och hoppas på att natten blir lång.
 .
Njut kvällen hörrni...



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: