Härliga söndag

det är sol ute, man kan ju inte bli annat än glad. En sten släpptes från mitt bröst i natt och jag har bestämt mig för att verkligen köra mitt race nu, det hjälper liksom inte att anpassa sig efter hur andra är och vad andra gör hela tiden. Vaknade upp i en tom lägenhet idag, ganska skönt faktiskt jag behöver nog tänka och vara själv idag. Har precis varit ute på en mysig promenad bland de gula löven, sitter i träningskläder och bara väntar på att gymmet ska öppna så jag kan åka dit och skingra tankarna lite. Tänkte köra ett dubbelpass idag med både rygg och bröst så de blir säkert mer än 2 timmar på gymmet. precis som jag vill ha det. Träffade en gammal kompis från thaiboxningen igår också jag vill jag vill jag vill... Men jag måste vänta någon månad till så jag verkligen är hel när jag drar igång igen. Men i januari då jävlar ska jag tillbaka till mitt gamla jag och thaiboxningen... kanske ska gå ner på klubben och hälsa på idag???
 



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: