Här va de fullt ös

Jag kombinerar jobb med heltids skola, hård träning, pendling mm dagarna bara springer iväg och man har inte en chans i världen att göra något annat känns det som. Skönt att man inte har en pojkvän som ligger hemma och väntar. Trots att jag åker 6 varje dag och kommer hem mellan 7-8 på kvällen är det jag som får vänta på min kämpe som bygger ett hus med sin bror. Känns konstigt att komma hem till ett kallt och mörkt hem på kvällarna. men snart lugnar det ner sig för oss båda hoppas jag. Igår låg vi i sängen innan 10 men somnade inte förrän 12 kanske, låg och pratade och allt mellan himmel och jord. Konstaterade att vi fortfarande bara känner starkare för varandra för varje dag, bortskämda är. Det känns som om jag hittat rätt här i livet, bredvid Jonas. Plugget kallar.
.
här har ni han... min egen kämpe som har någon form av bokstavskombination  ;) <3



Postat av: Emmelie

Jag som trodde att jag var den rätta? hihi

2010-10-07 @ 23:57:53
URL/Bloggadress: http://emmelieesvenander.blogg.se/
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: