har jag blivit bloggberoende eller vad händer???

då va det dags för en liten uppdatering igen, egentligen är de inga roliga saker jag skriver men jag kommer dö av skratt när jag läser inläggen om 2 år igen och tänka hur mycket jag har förändrats sen dess (läs nu). jaja Ska ta mig mot sängen för en välbehövlig natts sömn. Dagen har varit helt perfekt, underbart väder jag älskar hösten när det är dagar som denna, va ute och promenerade 1,5 timme och kunde lätt ha gått längre om jag inte hade haft plugg som väntade. Bäddade ner mig i soffan och fick en massa gjort, lovely. Som belöning körde jag ett spinningpass såhär på kvällskvisten också. Fick dessutom reda på att jag blev godkänd på min hemtenta och det mina vänner är så obeskrivligt skönt ...
I morgon är det grupparbete som gäller sen ska jag köra igenom ryggen ordentligt på gymmet. Kanske hinner ta mig förbi en god vän för en kopp the också, vem vet. NU ska jag i alla fall sova.
GOD NATT <3 <3 <3 



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: