God morgon fina läsare (ni är inte så många men några iaf ;) )

Vaknade på topphumör, trött men glad :) idag är det plugg hemma som gäller men först måste jag till gymmet och få upp ångan lite. Idag är det bröst på schemat, jag gillar inte riktigt att göra det själv eller iaf bänkpress är livrädd att jag ska få stången i nyllet. hahaha men men det ska nog lösa sig. skriver kanske när jag kommer hem hur det gick. kanske att jag skulle fixa framm ett måttban som jag kan ha för att peppa mig själv att förändra min kropp. hm kanske kan knycka ett av mammi??? haha skit samma nu måste jag åka. hej på er



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: