dra mig baklänges

Idag har jag:
*Gått i skolan
*Gymmat
*Tvättat
*Hängt tvätt
*lagat middag
*Bakat nyttiga muffins
*Bakat nyttigt bröd
.
hur gick det här till liksom, hur hann jag allt på en och samma dag, ingen aning men attans så skönt. Slog mig precis ner i soffan med fötterna i högläge. I morgon är det massa plugg på schemat, hinner nog med gymmet också, mjo ja så får de bli :D Idag kändes mina ben starka på gymmet jag tar 70 kg i benpress 10x3 vilket är mitt nya rekord, jättekul att maxa och känns hur man blir bättre och bättre. Kanske ska börja skriva upp mer exakt vad jag tränar och hur tungt så man ser förbättring, skulle kanske vara lite kul. Nåja får se om jag orkar vara så duktig och framförallt om jag har tid att plita ner det här. Nu ska jag kolla fotboll.
.



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: