dags att ta en paus i skrivandet och bege sig mot gymmet

Igår va Lilla familjen Q+E här och käkade, så himla mysigt. mini är ju bara så söt. hade trevligt och tiden gick så oerhört fort helt plötsligt va klockan 11.  
inte så mycket kul annars här inte. Har pluggat hela morgonen, men snart hoppas jag på att min hemtenta ska vara klar. den känns inte sådär jättebra men jag har gjort mitt bästa i alla fall så får vi se hur långt det räcker. Ska snart ta en paus och bege mig mot gymmet och köra ett rejält pass för armarna. Ska bli skönt att göra något annat ett tag. När jag kommer hem är det väl bara att dyka ner i böckerna igen, den ska bannemej bli klar idag så jag kan finslipa i morgon bara. Trist inlägg men bra tidsfördriv för er kanske. Hoppas ni har en fin söndag gott folk. 
.
 



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: