allt är egentligen perfekt men jag har en sån där jävla vecka ni vet

Då har man fått denna fredag att gå också. Fick sovmorgon, underbara, kära sovmorgon halv 8 vaknade jag och va så utvilad så. hämtade datorn och kollade på nyhetsmorgon en stund, mys. Sen blev jag såklart rastlös så då skulle jag ta en springtur tänkte jag. tog en runda på kanske 6 km vilket gick åt helvete, orkade inte springa hela vägen (så jävla lat) sen skulle jag ta en omväg genom skogen då får jag en pinne i näsan så nu ser den ut som helvete + att det nu kommer var ur en bula pinnen åstadkom *fy fan*... ja ja oavsett om rundan gick bra eller inte så fick jag motion ... väl hemma har jag fixat och donat med lite småsaker, jag bokade dessutom en tid hos frissan, den 27 ska jag dit och vet inte riktigt hur jag vill ha det, förändring i alla fall, några förslag?... I brist på annat bakade jag en plåt muffins också. Drog på eftermiddagen iväg till gymmet och körde armar och mage, det gick faktiskt bra tog personligt rekord i bänkpress så är nöjd. har alltid tyckt att den övningen är svår, obehaglig men nu jävlar ska man bli världsmästare i bänkpress haha skojja... Handlade lite på flygis med mitt <3 så vi har middag tills ikväll. Nu väntar jag på att han ska komma hem så vi kan käka middag kolla på idol och på en film vi hyrde *mys*. 
Vill ha nya träningskläder, hösten har så mycket nytt fint att erbjuda...
det här står på min önskelista just nu, åh vad jag längtar tills jag blir klar i skolan så jag kan börja tjäna (massa) pengar...
   



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: