1 Oktober

Startade dagen med ett spinningpass 6.45 så sjukt skönt då kommer man igång liksom ;) passade på att storhandla på flygis när de öppnade för att slippa allt folk. Jag måste erkänna att jag inte riktig fått in snitsen på att storhandla än, de går låååångsamt. Drog mig hemåt och planterade blommor, (så otroligt stolt då jag inte alls ar gröna fingrar). Bäddade ner mig i soffan efter en varm dusch för att dyka ner i min jävla  hemtenta, asså de går inte bra. Måste dom krångla till frågorna undrar jag. Jaja kommer i alla fall svara på alla frågor så gott jag kan så får vi se om det blir omtenta sen, inte hela världen. På eftermiddagen dunkade huvudet så in i så jag och en vän tog en promenad i skogen, kom hem med en kasse med massa svamp (som nu måste rensas). Har kikat en film, the hangover så sjukt kul trodde jag skulle dö av skratt. Sitter med tända ljus och finslipar på min hemtenta i väntan på att min <3 ska komma hem. Nu kom han så jag ska krama sönder honom , hej på er ;)



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: