I väntan på...

Har klarat av ännu en dag på jobbet som jag tycker så mycket om, vad skulle jag göra utan mina kollegor??? Har även hunnit gymma och ätit middag hos pappsen dessutom landat i soffan och njutit av lite (läs mycket) glögg ;)
Jonas är på träning och jag försöker hålla mi vaken så vi kan hinna kramas lite när han kommer hem. Jag njuter verkligen av vintervädret, iaf så länge man får vara inne. Fryser lite väl mycket när jag går ut. Måste investera i ett par vinterskor, misstänker att de får bli ett par billiga. Nåja...
I morgon har jag massor att göra, måste plugga, tänkte plocka fram lite julsaker och köpa en julstjärna att hänga upp. Får se vad jag hinner men önskar att tiden räcker till att baka lussebullar också. 
.
Nu ska jag nog sova, va rädda om er i snörusket och kör försiktigt om ni ska ut och åka 



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: