I have the time of my life...

spelas på högsta volym här hemma nu, låten gör mig så sjukt glad. Proppar i mig lunch nu, döhungrig efter ett pass på gymmet på två timmar. Idag blev de ben, mage och löpning känner mig riktigt nöjd nu och slog dessutom rekord i vikter i alla benövningar :) Blir lite less att jag har inflammation i båda axlarna men inte så mycket att göra åt, som tur är kan jag ju träna allt annat än de. Så underbart mysigt att få komma hem till ett städat varmt hem när snön ligger vit på backen. Jag bara älskar livet ska ni veta. Nu ska jag bädda ner mig i soffan, tända ljus och kolla på film (somna) ;) Vi hörs kanske sen gott folk <3 



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: