far och dottermys

Ligger utslagen i soffan. Bor själv från idag tills på söndag, tomt men lite skönt. Kan lyssna på musik precis hur högt jag vill, ligga raklång på bredden i sängen, ta den bästa platsen i soffan, bajsa med öppen dörr ja ni fattar själva ;) fast lite ensamt blir det nog allt också... Gillar ju inte som känt att äta och laga mat till mig själv så jag bjöd in pappsen och Sandra på middag. Pappa stannade även på glögg så vi har snackat skit som bara vi kan och tittat på TV. Jag älskar att ha familjen så nära, så enkelt att bara kila över en stund, 10 min, 2 timmar eller varför inte hela dagen. Jag njuter verkligen av livet just nu, snön ligger vit på backen och jag njuter faktiskt, njuter av att livet är så fantastiskt underbart. 
tänk att vi bor uppe på den där väggen idag
och allt tack vara min händiga, envisa PAPPA <3



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: