Söndagsångest

Haft en helt underbar helg. Igår tog jag och älsklingen ledigt från allt vad heter renovering eller bygge !!! tog med oss en filt ner till en äng vid havet och solade. Helt underbart att få titta upp på björkarna som börjar bli gröna, lukten av sommar, måsarnas skrik och närheten av den personen som betyder mest för mig. När vi hade ledsnat efter några timmar i gräset tvättade vi bilen, invändigt och ut, skurade ty ALLT och nu är den skinande ren. 
Det är lite synd att helgerna går så fruktansvärt och nu har vi ändå haft tre lediga dagar!!! nåja helgen har varit perfekt och jag får glädja mig med att veckorna också går fort så det snart är helg igen. Idag är det IKEA som står på schemat, vi ska köpa garderober till nya lägenheten. Sen blir det gym för hela slanten och en massa tentaplugg då jag skriver tenta snart. Hoppas ni har haft en grym helg och får en skön söndag.
Kramar
 



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: