Slut på helg

Har haft en toppenhelg. Haft lite småont i bröstet men de är så mycket bättre och nu. Igår va jag på hästtävling och tittade på när syrran gjorde årets debut. Det gick helt okej och jag är så stolt över min ponny och syrra. Åkte sen hem och började måla våran "nya" lägenhet på landet. Regnet öste ner så på kvällen blev de mys med Jonas och familjen inomhus. Trodde det skulle bli kaos att bo med familjen (5 pers totalt) i en liten trea men de funkar perfekt. Jag och Jonas sover bara där i och för sig. Hur som helst så gick jag upp i tid i morse och målande klart lägenheten och Jonas åkte in till "gamla" lägenheten och fortsatte att renovera badrummet, han är så duktig <3. Åkte in till Norrtälje och gymmade lite lätt en sväng me. Sitter och väntar på att pappa och Jonas ska grill klart, så ska jag avsluta den här helgen med lite familjemys. I morgon vankas det jobb och vardagen drar igång som vanligt, hoppas på att mitt hjärta inte spökar, men de ska nog vara lugnt. Ska försöka måla lägenheten en gång till i veckan så Jonas kan lägga golv så är vi snart i hamn. Längtar tills vi kan flytta in och köpa stora utemöbler att sitta i på vår balkong och titta ut över havet. Ska försöka ta kort någon dag och lägga upp här. Dags att sluta babbla och slappa lite. Hoppas ni haft en grym helg och är utvilade för veckan :)
.



Postat av: Janina Johansson

Men guuud, tack raring! :) Läste om hjärtat ditt, KRYA PÅ DIG!! Och ta det lite lugnt!! ;-)

2010-05-10 @ 20:18:44
URL/Bloggadress: http://janinans.blogg.se/
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: