Sista dagen på veckan

Vaknade upp helt utvilad i morse, äntligen. Jonas den idioten hade ställt klockan på 5 så då tyckte han att han skulle upp och jobba. Men tamejfan får de vara någon måtta så tvångshöll han kvar i sängen till 6 höhö tur man e muskelknutte. Var hos T & F igår och käkade middag, helt sjukt underbara människor dedär. Satt och snacka skit hela kvällen tills klockan blev 12 då vi drog oss hemåt. Idag skulle jag plåtas ju men fotografen va sjuk så då blir de ju lite svårt. har pluggat ute i solen, umgåtts med mormor och morfar och fikat lite. Har precis städat och tagit in tvätten, ser så nedrans mörkt ut på himlen. Ska åka till Jonas family och fira familjemedlem som fyllt år med middag så fort han jobbat klart och kommit hem. I morgon är det jobb som står på schemat sen resten av veckan blir det tentaplugg, måtte jag klara denna skiten hehe. nej hörrni nu ska jag vattna mina blommor så att dom inte dör, katastrof isf.
PUSS 



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: