saknad

Efter en HEL dag i solen mår jag hur bra som helst och har massa fräknar på näsan :). Va inne i Norrtälje och käkade lunch på havspiren med Jonas och hans jobbarkompisar, mysigt. Sen fick jag köra honom till sin chef, dom ska ha firmafest ikväll och jag saknar honom massor redan, kalla mig tönt ;) Hoppas dom får kul i alla fall, får se om jag får köra runt på massa fulla karlar inatt ;). Har precis kommit in från balkongen de började blåsa lite för mycket från havet så nu ska jag ta en promenad. När Marika slutat jobba ska vi köpa jordgubbar och sätta oss någonstans och mysa och snacka massa skit. En helt perfekt Fredag om jag får säga det själv :D Hoppas ni också har en fredag att njuta av. (bjuder på en bild från Maj 2009 )
Puss



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: