RASTLÖS med STORA bokstäver

är så förbannat rastlös... Haft en myyysig morgon med min älskling men nu jobbar han och jag sitter och väntar på att han ska bli klar så vi kan åka och kolla på tomt *weiii*. Det är lustigt att man i veckorna tänker att man verkligen ska sova ut länge på helgen, och sen när det väl är helg att man vaknar halv 7 och inte har ro att ligga kvar. Konstigt dedär. 
.
Igår va de valborg och jag skulle jobba till klockan 4, klockan kvart i 5 kom jag därifrån, inte förvånad. Åkte i alla fall och käkade middag med Gulliga Frida och Tobbe, helt underbara människor. Hade jättetrevligt ända tills jag fick akut ont i magen och fick åka hem :( tror de va på grund av stress. Kändes bättre i morse när jag vaknade, så jag tänkte åka upp och gymma men de va stängt, *suck*. Kanske att man skulle ta sig ut på en springtur senare idag, men de är väldans trist väder? kanske kan få med mig Jonas på en liten promenad. 
.
Ta vara på dagen och njut varje sekund :)



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: