... och regnet öser ner

Hemska väder, regnet verkligen öser ner utanför fönstret. Men för att se det positiva i det hela så går det ju lättare att plugga då :D. Hade en mysig dag med mitt hjärta igår. Vi låg kvar länge i sängen och gosade, finns inget bättre än att få vakna upp bredvid den personen som betyder mest <3 Sen tog jag och syrran en promenad innan jag och Jonas begav oss mot Håtö gård. Där kikade vi på de två nya fölungarna, herrejisses så söta, pussade och gosade med dom en stund innan vi åkte upp mot G & K för lite fika. Jonas plastsyster på 4 år va där och shit så charmig den ungen är, så härlig. Sen hade vi en skön eftermiddag, Jonas jobbade lite och jag solade och sov, fick världens huvudvärk som spökade hela kvällen, typiskt. Sitter nu nerbäddad i soffan med pedagogikböckerna i högsta hugg. 
hoppas ni tar till vara på sista helgdagen innan en veckas jobb väntar igen. 



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: