Morgonstund har guld i mun

God morgon :)
.
En ny vecka har startat med rasande fart och de e bara och hänga med. Sitter och väntar på att jag ska till en ortopedtekniker och kolla mina fötter. Sen blir de att åka raka vägen in till jobbet för utbildning. Kom hem sent igår efter ett gympass som har satt sina spår. Hade saknat Jonas hela dagen men han va inte på goshumör så jag gick och sov runt halv 10 istället. Trodde jag skulle vara utvilad när jag vaknade men icke, tror det är lite allergi som spökar här. Tänkte bara kika in och önska er en trevlig dag nu måste jag bädda och klä på mig innan jag ska åka.
.
KRAM



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: