Min dröm

Ligger i ett pyttelitet rum vägg i vägg med mina päron, mardrömmen har börjat. Jonas har rivit ut badrummet och vi har ingenstans att duscha i norrtälje *suck*. Har isolerat mig från sandras basciller så jag inte blir sjuk nu när de är som de är med hjärtat mitt. Ont i mitt lilla hjärta har jag också. Snart kommer Jonas tackgodegud. Funderar på fall vi skulle försöka bo i vigelsjö iaf och gå på toa i föreningen och sen duscha hos kompisar. ska ta en snack med jonas och se vad han säger. 
.
tänkte i alla fall visa er det huset som jag och Jonas tänkt bygga inom en snar framtid, jag är kär helt såld... i ett hus. får dock se vad kostnaderna hamnar på men drömma får man alltid göra. god natt på er.



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: