LÅÅÅÅNGHELG

Helgen har börjat och jag älskart, efter en nästan 40 timmars lång 4:a dagars arbetsvecka är jag redo för en långhelg. Ska straxt åka iväg till läkaren som ska kolla mina trasiga ben, sen blir det gym. Efter det är tanken att jag ska tentaplugga för att sen sluta dagen på erotikmässan med Jonas, Daniel och Rickard, som dom skulle säga *GUUULD* hehe. Hoppas ni får en lika grym dag som jag.
.
Glömde berätta att jag startade larmet på jobbet igår, väckte alla människor ända till globen oh blev själv döv och anklagad inbrottstjyv på kuppen haha. Men de va lite roligt ändå och de löste sig efter att jag väckt "chefen" kl 7 på morgonen :D
. nej nu måste vi åka.

kram på er <3



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: