HÄRLIGA LÖRDAG

Haft en perfekt start på denna regniga lördag. Började med gym, lite seg i kroppen men jag kämpade på. Åkte till flygfyren och handlade lunch till mig och J. Åkte till Vigelsjö eftersom J var där och satt kakel i badrummet, kommer bli helt underbart fint. Synd att vi inte hinner bo där bara. Har precis kommit innanför dörren där vi bor nu. Ska ta en dusch och sen plugga innan vi ska äta middag hos T & F. Tanken va att jag skulle plåtas idag men eftersom det regnar så mycket så gick det inte och ska skjutas upp till i morgon, så vi hoppas på bättre väder då. Nej hörrni dags att ta tag i dagen på allvar.  
Att njuta av nuet är en konst, varje sekund räknas glöm inte det...



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: