en liten nap kanske?

Hej allihopa, hoppas ni varit ute och njutit av vårvädret och solen som varit framme idag?! Det blåser lite kyligt men är grymt skönt där det är lä. Har varit ute på landet hos mina föräldrar och mormor och morfar. Fikade, gosade med mina kaniner, va hos grålle en sväng och planterade träd med morfar. En riktig utedag. Älskar våren då man börjar fixa fint ute och kan njuta av solen utan jacka och en massa kläder på sig. Kom precis innanför dörren i vigelsjö och funderar på om jag ska ta en powernap innan jag ska upp till friskis och pumpa muskler :D hatar att dom öppnar så sent på söndagar, jag gillar att träna på morgonen. nåja.
.
Känns trist att det är söndag idag, är inte alls tillräckligt utvilad för en ny vecka med jobb och utbildningar. + att Jonas ska börja riva ut badrummet *suck*. Men de är bara och bita ihop antar jag. Ska börja grundmåla ute i lägenheten, vill verkligen hinna bli klar innan jonas operation. Kanske att man skulle försöka sig på att lägga golv också?! hmm får ta en snack med min man och se vad han säger, kanske att jag får.
.
Nej nu ska jag nog ta den där powernapen innan friskis och svettis för att orka. 
.
Hej på er



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: