älskade vår

Här går det undan, dagarna bara springer iväg och nu har det helt plötsligt blivit Torsdag igen... Jag har verkligen inte haft en minut över till något annat än jobb, träning och sömn men *I like*. Äntligen har solen och värmen kommit och jag njuter massor. Idag när jag kom hem och tog en springtur kvart i 8 och solen sken fortfarande och jag sprang i bara linne !!! helt underbart. Väntar på att Jonas ska komma hem, han kämpar på med vanliga jobbet + två lägenheter, duktiga bästa älsklingen min. Känns mestadels som om man är singel men det blir bättre om tre veckor. Börjar smått planera sommaren och Jonas kommer vara sjukskriven, jag kommer jobba en hel del veckor men hoppas på att få hela Augusti ledigt iaf. Planen är att åka ner till Skåne och släktingarna och ta Danmark på vägen. Har även förhoppningar om en liten utlandsresa över min 22-årsdag skulle vara fantastiskt skönt och jag tror att både jag och Jonas är behov av lite värme och ledighet. Nej nu ska jag äta något och sen sova, ögonlocken börjar bli tunga. I morgon är jag ledig från jobbet och ska försöka plugga massor. På kvällen ska jag förmodligen träffa världens bästa Marika, som jag har saknat dig <3
  



Postat av: Marika

Sötnos :)

2010-05-21 @ 22:14:43
URL/Bloggadress: http://mwingerud.blogg.se/
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: