puss och kram

Vaddå mulet, det skulle ju vara fint väder idag men det är svinkallt :( Vi var på ikea hela dagen igår, köpte en hel del och kom hem sem. Eftersom jag och jonas givit oss fan på att garderoberna skulle bli klara igår så monterade vi dom till kvart över 11, haha galenskap... Idag s¨ka vi snart in till lägenheten i norrtälje och storstäda/packa våra kläder så att det är klart för mäklaren att komma och fota vilken dag som helst. Annars händer inte så mycket, i morgon tar min lillasyster studenten herrejisses så gammal man känner sig. Men de blir kul, ska dock jobba före och efter så hon fick sin present idag. Nej hörrni nu ska jag pysa och se om Jonas behöver hjälp...

puss och kram



Postat av: Janina Johansson

Jaha, där ser man!! Har inte rört mig så mycket där ute i trakterna men det var verkligen skitmysigt!! :) Kram

2010-06-06 @ 10:26:30
URL/Bloggadress: http://janinans.blogg.se/
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: