NU var de förbannat länge sen

har inte skrivit på en halv evighet och jag kan tala om att det finns EN förklaring, MÅNGA förklaringar... Vi har byggt på lägenheten vi ska flytta till hela nätterna och då överdriver jag inte, jag har sovit några timmar om natten men Jonas har tamejfan jobbat nonstop, DUKTIGA ÄLSKLING. Lägenheten är bebolig från och med torsdag då toaletten och vattnet kommer kopplas in. Det blir så fint och stort är det. Igår opererades Jonas det gick bra och jag var orolig hehe vilken chicken man e. Han fick sova kvar på sjukhuset men jag fick hämta honom idag som tur är. Nu ska vi bo i mamma och pappas hus tills vi kan bo i våran nya lägenhet, snälla dom. Jonas ligger här bredvid mig nu och jag får ta hand om honom, de ät han värd efter allt slit. Hoppas att det kommer läka fint så han kan börja röra sig snart. Själv har jag tagit ledig ett par dagar nu så vi kan komma i ordning och jag får vara lite sällskap också. Nej nu ska jag snart sova, ska försöka uppdatera lite bättre nu när det lugnar ner sig.
KRAM    



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: