GALET KÄR

Hej på er :) Äntligen är värmen här, helt sjukt mysigt. Har inte hänt så mycket sen sist. Skrev min sista tenta för den här terminen idag så nu har jag sommarlov (bortsett från min distanskurs i sommar). Livet leker och jag har det så underbart bra. Har varit en hel del ute i solen och fått massa färg + fräknar = sommar :) Skulle varit ledig i morgon men jobbet ringde och självklart ställer jag upp om jag kan. 
Köpte för övrigt ett nytt vin idag så tanken är väl att få iväg min stjärna i helgen och äta jordgubbar och mysa på en ö, hoppas han hinner... Vi ses inte så mycket nu men förhoppningsvis blir det bättre snart :D Jag är iaf fruktansvärt kär och det finns inget som gör mig så glad som hans leende, tacksam för varje dag vi vaknar upp tillsammans. nu lät det ungefär som om jonas ska dö hehe jag menar bara att man måste ta till vara på allt som är just nu för det kan vända så snabbt och försvinna i morgon. 
.
Träffade dig idag också, det kändes tomt, så oerhört tomt och sorgligt på något sätt. Det är som det är som om du har blivit någon annan och som vi aldrig känt varandra. Konstigt dedär, man delar allt och lite till tills den dagen man väljer att gå varsin väg då är man helt plötsligt okända för varandra. Nåja, det är som det är och jag kommer inte dölja att jag tycker att det är tråkigt. Men du har valt det och jag börjar sakta acceptera att det för alltid kommer vara såhär. LIFE GOES ON...
nu väntar sängen, förhoppningsvis kommer Jonas och kryper ner innan 12 inatt hehe. 
puss åkram
 



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: