NR 5, Kärlek

Kör en till då Jonas ändå är fast i donkey kong :)
.
Kärlek för mig är omtanke, värme och närhet. Kärlek som ter sig i förhållande kan vara det häftigaste och härligaste som finns, men det kan också vara komplicerat. Att älska och att få älska tillbaka känns som livets mening, det finns inget bättre än att känna det där pirret då jag ser på Jonas. Det är en slags trygghet och ett lugn som infinner sig. Jag är en ¨person som gärna blir galet kär, för mig är kärlek något man dör för. Det är svårt att förklara men ni vet säkert själva.
Kärlek är det finaste som finns <3



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: