NR 4 mat

Jag älskar mat fast jag är som en orm. Vissa perioder känner jag ingen hunger och det kan gå en hel dag innan jag kommer på att jag inte ätit något. Andra veckor måste jag bara äta något hela tiden, äter som en häst och blir aldrig mätt.
.
favoritmat för mig är thailändsk mat och mat från västkusten, typ paella med jumboräkor, "riktiga" musslor och annat gott, mums. Men eftersom jag inte bor på något av ställena så äter jag gärna mycket lax,kyckling och kött med goda grönsaker till :) 
.
Jag är inget stort fan av fet mat, har väldigt svårt för de då jag oftast får ont i magen. gillar tex inte pizza de vänder sig i magen på en gång. Gillar heller inte falukorv i ugn, sill eller janssons, annars går nog det mesta i.



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: