NR 3 Min familj

Min allra närmsta familj är ju ändå Jonas måste jag påstå, Världens finaste person. Min övriga familj består av mamma Myran som är en aktiv, djurgalen och tokbestämd människa, ingen som sätter sig på min mamma inte. Pappa Lasse, en glad skåning som drar alldeles för många skämt och som aldrig tycks få slut på sin energi och kraft. Har byggt en hel gård 50 år gammal och har alltid nya projekt på gång. Min 4 år äldre syster Jenny som älskar rosa och lever för sina två små byrackor. Sist och minst min 4 år yngre syster som är lite väl galen för hennes eget bästa, tar inget på allvar men lyckas bäst i slutändan av oss tre systrar ändå konstigt nog.    
.



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: