NR 2 min första kärlek

Min första kärlek kan ju tolkas på många sätt. Jag hade ju ett par killar när jag började skolan 6 år gammal men kärlek kanske man inte kan kalla det hehe. Hmm denna är knepig men min första riktiga kärlek och mitt första seriösa förhållande inleddes när jag va nyligen 17 år fyllda. Helt galet kär i denna person, nästintill beroende och trodde självklart att detta var min framtida man. Vårt förhållande varade i 4 år. Det var 4 fina år med mycket skratt, minnen och kärlek. Men till slut insåg jag att vi var för olika och att vi nog inte hade samma mål med livet. Våra vägar blev allt svårare att få ihop till en väg så därför valde jag att fortsätta min resa på egen hand. Vilket var ett otroligt tufft beslut. Vi var vänner till en början men det har på grund av många anledningar inte fungerat att ha en sådan relation efter. Vilket har gjort att han idag är ett minne blott och jag tror det är ömsesidigt. Hur som helst är min första kärlek en väldigt fin person som jag alltid kommer bära med mig i mina minnen.  
.



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: