NR 1 presentera mig själv

Jaha ja dags att följa den fina listan nu rå. Vem är jag??? det kan man undra, en (oftast) glad tjej som gillar att agera lite morsa till mina syskon och nojjar mig över det mesta som har med min familj att göra. Upplevs nog som ganska sprallig person med sjuk humor. Min mamma skulle säga ENVIS om hon skulle beskriva mig, vilket nog stämmer. Jag är ganska trög till skillnad från mina naturbegåvade syskon men min målmedvetenhet och envishet har tagit mig igenom universitetet (examen i maj) och givit mig ett bra jobb. Många skulle nog även kalla mig för träningsnarkoman och är jag inte på gymmet eller är skadad så tränar jag thaiboxning. 
.
.
   



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: