MITT 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag åkte till Thailand och Egypten, länder jag aldrig besökt tidigare.

 

 

 

Har du några nyårslöften?

Jepp, kommer köpa mindre onödiga saker och spara mer till vårat framtida husbygge :) + att jag tänkte gå ner ett par kilo med hjälp av bra kost och mer konditionsträning :) Sista nyårslöftet är att slå Jonas mindre, det är en liten benägenhet jag har hehe

 

 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja, guldklimpen Max kom till världen (som jag ska krama sönder ikväll) och inte att förglömma söta Alma :)

 

 

Vilka länder besökte du?

Egypten och Thailand

 

 

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

11 September, Max dag

 

Något du saknade år 2010?

Jag har mest av allt saknat familjen Emmoth som lämnat ett stort tomrum efter sig, det kommer förmodligen alltid kännas som en STOR förlust som jag antar att jag måste lära mig leva med

 

 

Vad var din största framgång 2010?

Att jag klarat av skolan vid sidan av mycket jobb. Trots ett fullspäckat schema, tidiga morgnar och sena kvällar så har jag klarat alla tentor som varit :D

 

 

Största misstaget?

Att jag tagit åt mig av skitsnack...

 

 

Bästa köpet?

Mina skor som jag köpte idag och min iphone hehe

 

 

Vad spenderade du mest pengar på?

Mat, hyra, bensin och kläder

 

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Jonas och mitt förhållande och alla fina vänner och kollegor som jag har runtomkring mig

 

 

 

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Oskar Linnros, från och med du :)

 

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, 2010 har verkligen varit mitt år och allt har bara rullat på. Thank god !

 

 

Vad önskar du att du gjort mer?

Jag önskar att jag hade hunnit träffa mina vänner mer och tagit mig tid till en trip till Karlskrona och släkten i Helsingborg  :)

 

Favoritprogram på TV?

Jag tittar ju inte så mycket på TV men jag säger Desperate housewifes

 

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Jag jobbade och fikade med familjen på kvällen

 

 

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Förvirrad... haha eftersom mitt jobb innebär ganska strikta linjer vad gäller kläder har jag fått förnya min garderob och tappat min stil litegrann. Men jag börjar vänja mig vid kontorskläder: kavaj och söta toppar. Och trivs ganska bra i det också faktiskt.

 

Den bästa nya personen du träffade?

Liza på jobbet, min älskade kollega och vän :)




Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: