Mellandagsrean

har varit i Täby C idag med alla andra människor. Det va väl egentligen inte så mycket att hurra för, speciellt inte HM. Riktig besvikelse. Men fick världens finaste skidställ av mitt hjärta (julkapp men fick välja själv). Det blev svarta byxor, vit jacka och röda glajjor, sjukt snyggt nu vill man bara upp till Trysil och åka åka åka :) Annars hittade jag väl lite smått, typ koftor, stickad tröja, kjol, och lite blusar till jobbet. Låter mycket men fyndade för typ 50, 100 kr :). Har precis ätit middag och har landat i soffan, lovely. Jonas spelar Donkey Kong och jag slöar framför datorn. Emm och Uffe kommer över senare för en spelkväll, härligt.



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: