Jag föll för grupptrycket till slut

Min äckliga lilla mobil X10 mini har sagt upp sig. Den har fungerat ett halvår, bra kvalitet eller inte :S Nu har jag iaf bestämt mig för att byta abonnemang och införskaffa mig en Iphone 4. Kommer spara massa tid när jag kan kolla mail och sånt på språng. Men jag får snällt vänta till januari 



Postat av: Emmelie

HAHA! Jag visste det! Du kunde inte motstå min hyllning av denna pryl! Helt rätt, du kommer inte ångra dig. Tänk på att det är ca 3-4 veckor leveranstid på denna söta sak.



Har försökt ringa dig förresten. Du är ju omöjlig att nå. Kom på att vi måste börja skypa. Så de va de jag ville när jag ringde! Pusselipuss

2010-12-08 @ 22:55:49
URL/Bloggadress: http://emmelieesvenander.blogg.se/
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: