Ibland älskar jag dig lite mindre men oftast mest av allt

Som ni vet så är mitt liv galet, verkligen galet jag har inget tid över och kalendern väller över med uppbokningar. Hur som helst så fyllde Jonas år i Tisdags så på lördag kommer hela släkten (jonas är för övrigt halva sverige). Eftersom jag har dödens mycket i morgon också skulle jag vara lite duktig och baka lussebullar och biskvier idag. Allt gick väl rent åt helvete kan man säga. 
- Glömmer saltet i lussebullarna 
- ber jonas sätta på ugnen på 250 C ställer glatt in bullarna och fattar ingenting när de fortfarande är kletiga efter 8 min. Upptäcker då att ugnen står på 150C. TUR för Jonas att han inte va hemma men han fick sig en redig utskällning via telefonen istället hihi
- har ner skålen med maräng på golvet när jag bakar biskvier
- häller ut kaffe på datorn
- bränner choklad
ja ni förstår själva, kaos är det minsta man kan säga om mitt kök då haha. men nu vettni är bullarna räddade och biskvierna så gott som klara och bra blev det till slut hehe...
.
Hann med ett träningspass idag också, ben och mage gick bra men va helt slut i benen redan innan. I morgon är det stress hela dagen till sena kvällen så tänkte försöka hinna gymma innan skolan, överambitiöst? ja kanske...
.
Nu ska jag plocka ihop här hemma och sen sova.
GOD NATT



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: