ÅÅÅÅÅ livet rullar på

Är inne i en riktig planeringsperiod, jag vet inte vad som hänt men jag antar att det är kontrollfreaket i mig som vaknar i dessa stressiga tider höhö. Har gått igenom min ekonomi sen en tid tillbaka och tittat på vart mina pengar tar vägen varje månad. Mycket nyttigt må jag säga. Har även bestämt vad alla ska få i julklapp, nu gäller det bara att införskaffa det också, och de får bli dagen innan julafton. Verkar vara då jag har tid. Har även hunnit med att skriva en hemtenta, så nu går jag mer stormfart mot sista terminen av min utbildning. Är inte det galet så säg... Två dagar kvar av denna vecka, den består av träning jobb och skola vad annars liksom ??? ;) På lördag ska vi fira Tobbe och Frida som nyss fyllt och snart fyller 25. 
. Kram på er 



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: