Underbara semester

Det är helt sjukt va denna semester varit efterlängtad. Man går upp när man vill (sen att klockan är 7 är en annan sak) man kan sova middag och titta på tv hela dagarna lovely. Idag träffade jag min älskade sissla på morgonen, vi tog en promenad och snackade igenom saker vi inte hunnit gå igenom, en del spekulationer bland annat. Sen har jag legat i soffan under täcket och funderat hela dagen lång. Tog mig ut på en springtur nyss och känner mig som en ny människa. Snart ramlar våra middagsgäster in, pappa och sandra. och ikväll ska jag krama sönder min älskling. Livet leker och jag njuter  



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: