Stress Stress Stress

Shit vilket tempo mitt liv rullar på i nu, helt galet. Hinner inte stanna upp ens för en sekund känns de som. Fullt ös på jobbet, idag fick jag jobba över så totalt 10 h i ryggen + tiden för pendlingen innebär att jag varit borta i mer än ett halvt dygn *galet*. Kom precis innanför dörren hemma och har precis hunnit slänga i mig middagen tillsammans med J. Ligger nu på spikmattan i soffan i förhoppning om att min kropp ska stressa ner lite. Kroppen fick en vilodag idag för den va sååå trött igår. Men i morgon är de dags igen. Jonas snickrar på för fullt och snart är gästrummet klart, duktiga älskling. Men jag saknar hans närhet, min fina kille som jag älskar så högt. 
.
I morgon är det jobb som gäller igen, ska luncha med bästa Eva. På kvällen är jag solo för jonas ska på taklagsfest. vad ska man hitta på då? lär iof vara helt död efter en lång dag på jobbet och gym på de, så svaret blir nog att sova hehe. 
.
Nej nu ska jag göra the för emmelie kommer över en sväng. 
i Thailand va de då ingen stress iaf
  



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: