Så kan de va..

Sitter i soffan helt slutkörd i både knopp och kropp. Haft en TUFF dag idag, upp kvart över 5 och dra till jobbet, klart en nackdel att pendla. Haft stressigt med mycket att göra hela dagen. Tog dock ett skönt break mitt på dagen och lunchade med min fina Eva. Är det inte fantastiskt hur vissa människor bara klickar? glad att jag träffat denna sköna böna. Vi planerade att ta med våra karlar och käka middag tillsammans någon dag, det ser jag fram emot. Öste på hela eftermiddagen så jag skulle kunna gå hem vid 5 vilken jag gjorde. Tog buss 676 raka vägen till gymmet där jag körde armar, mage/rygg hårt efter ett 30 min pass på löpbandet (skakar fortfarande i kroppen). Åkte snabbt hem och dök in i duschen och nu är jag här, nöjd och glad. Ska faktiskt sova nu, i morgon ska jag ha min första avtalsskrivning :D och sen på kvällen ska jag och Jonas till Tobbe & Frida och käka middag, fira valborg. eller ja fira och fira hehe. Kanske bäst att ta sig mot sängen och sova så man orkar morgondagen, veckans klart bästa dag. Hoppas min älskling kommer hem från taklagsfesten snart så jag kan krama honom hårt och länge. 




Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: