På spikmattan i soffan

Min dag har fullkomligt kutat iväg och när jag åkte från jobbet hem va klockan 1 timme mer än jag trodde, jisses. Har som sagt jobbat, älskar mitt team och det är så skönt med mkt arbetsuppgifter för dagarna går FORT ;) Go Academic work. haft en kvarts rast på 8,5 timmes jobb, perfekt om ni frågar mig som har damp hehe. Knatade direkt upp till Friskis när jag kommit till Norrtälje. Tog ett pass på gymmet och äntligen börjar min kropp kännas som innan den jobbiga influensan jag hade för två veckor sen. Snälla, bästa J kom och hämtade mig, tur de annars hade jag aldrig kommit hem :) Blev sen middag som vanligt och nu ligger jag i soffan på Js spikmatta, skönt, medan han målar gästrummet. Ska bli underbart att ta sig från lägenhet ut på landet igen, för att så småningom bygga hus *längtar*. 
.
Igår va jag och köpte nya springskor, så grymt sköna och vilken skillnad med stötdämpningen. Betalade 1400 för dom, eller 1000 var ett presentkort från världens bästa pojkvän <3 som jag fick bara sådär. Han skämmer bort mig. Ska försöka slänga in en bild på dojjorna i morgon. Nej nu ska jag titta lite TV innan sängen väntar. 
.
Kram på er 



Postat av: Janina

Tack!! Vad roligt att du börjat blogga igen!^^ Kram

2010-04-27 @ 09:22:48
URL/Bloggadress: http://janinans.blogg.se/
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: