Mys-tisdag

Haft en riktig toppendag idag. Va ledig från jobbet så jag passade på att ta ett morgon- träningspass på Friskis *underbart*, bra gick det också, förutom löpningen då. Körde hem i raketfart från gymmet och fixade mig innan jag drog ner på stan och mötte upp Emmelie. Finaste mest underbara Emmelie som jag saknar dig här uppe. Vi tog en mysigt tur på stan där jag hittade lite nödvändiga saker, bla underkläder på REA, me like. Efter de tog vi en mysig fika i solen på tösses. Hann även med att ta en sväng ut på landet till min mammi som jag pratade massor med om allt möjligt, skönt att få prata av sig lite. Kikade lite potentiella tomter till mig och Jonas också =D. 
Tog mig tillbaka in till vigelsjö och har ganska precis käkat middag. I morgon väntar jobb 8-17 sen ev en sväng till gymmet. 
.
Kanske att jag skulle knata över till Robin en sväng.
Njut kvällen hörrni, vi hörs en annan dag...



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: