Efter ett lååångt uppehåll

Efter ett långt uppehåll är jag nu tillbaka, tror jag iaf. Har varit lite skrivsugen ett tag nu så jag tänkte öppna bloggen igen. Nu blir det upp till bevis om det håller i sig eller inte. Har hänt massor sen sist jag skrev. Tänkte ge er en liten sammanfattning:
Livet har rullat på i 180 som vanligt. Jag är nu inne på min 4:e termin vilken innebär att jag är klar om ett år, helt underbart. Har fått ett nytt jobb i stockholm som är ett bra kliv mot framtiden och karriären hehe. Jobbar numera som konsultchefsassistent på ett bemanningsföretag och stormtrivs. Dock har det inneburit ännu mindre fritid då jag nu får pendla till två städer, vilket tar tiid. Men till hösten är min utbildning flyttad till stockholm så då blir allting mycket enklare. 
Tränar på nästan lika mycket som förut, körde thaiboxningen innan jag blev skadad (igen) och där är jag idag, försöker hålla igång genom att gymma. 
Efter ett 4 år lång förhållande insåg jag att vi inte kom så mycket längre så i slutet av september 09 gick vi åt varsitt håll, vilket har varit många gånger tuffare än jag trott. Tyvärr håller vi ingen kontakt vilket är något jag sörjer över varje dag, det är inte lätt att släppa taget om den människan som vet mest om en, saker som man aldrig kan förklara. Livet är tufft och jag har lärt mig att man aldrig kan styra över någon annan så man får se till att man mår bra själv. 
Träffade strax därefter Jonas, som jag idag bor tillsammans med i en lägenhet i norrtälje. Vi trivs bra tillsammans och vill båda satsa på vår framtid så om allt går vägen ska vi snart stycka av en tomt som vi ska bygga hus på när jag är klar i skolan.
Detta och mycket mer har hänt sen sist jag skrev. 
kommer försöka uppdatera om det som händer, skriver mest för min egen skull för att kunna titta tillbaka på allt sen, tyvärr så lagras så inte allt i minnet.
Hoppas ni tittar hit igen.
Nu ska jag koncentrera mig på hockeyn här
.
Njut dagen den kommer aldrig åter



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: