Vad säger man om det inte är en god morgon???

Vaknade med nackont och spänningshuvudvärk *fan*... Efter mycket övervägande stannade jag hemma från föreläsningen idag. Hoppas jag inte missar för mycket =( men vad ska man göra? man kan ju inte ta in kunskap om man har ont, eller hur? slängde på mig ett par strumpbyxor och världens största stickade oversize tröjja som är min nya favorit. Ska försöka att på egen hand plugga lite. Jag får se det positivt, dagen kan inte bli annat än bättre =)



Postat av: eva

lycka till me plugget! Glöm ej o göra quizen på internet, de är super. Kram! / Eva

2009-09-07 @ 09:55:16
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: